بهتریت رنگ لباس در تابستان چگونه است

بهتریت رنگ لباس در تابستان چگونه است

رنگ لباس در تابستان و گرمی هوا در تابستان باعث می شود رنگ های روشن و سرد آیتم خوبی برای لباس های تابستانی باشد. اما به جز رنگ‌های روشن مثل سفید٬ کرمی٬ صورتی کم‌رنگ٬ آبی روشن استفاده از رنگ‌های تند و تیز و اصطلاحا تابستانی می‌تواند انتخاب مناسبی برای پوشش این فصل باشد. خرید ماکسی در بهترین مزون ایران.

ترکیب رنگ قرمز و سبز

همان‌طور که می‌دانید قرمز و سبز از رنگ‌های مکمل هستند و ترکیب رنگ‌های مکمل در کنار هم جذابیت و درخشندگی خاصی به استایل شما می‌دهد. مثلا برای قرار با دوستانتان در یک بعد از ظهر گرم تابستانی می‌توانید از مانتو گشاد سبز به همراه شال و کیف و قرمز رنگ استفاده کنید.

این ترکیب از لحاظ درخشندگی و خاص بودن جادویی است و با فصل تابستان و میوه‌های بی نظیر آن هم‌خوانی ویژه ای دارد. فراموش نکنید که بدن شما گرما تولید می کند و دمای بدن شما از درجه حرارت هوای محیط بیشتر است. درنتیجه اگر در تابستان لباس ها و مانتوهای روشن بپوشید، این گرما راحت تر به بیرون بدن منتقل می شود.

رنگ بنفش و زرد

این دو رنگ مکمل نیز در کنار هم درخشندگی و جذابیت فوق‌العاده‌ای دارند. در ترکیب این دو رنگ سعی کنید نسبت استفاده از دو رنگ را در کنار هم رعایت کنید تا تاثیر آن‌ها دوچندان شود. سعی کنید از رنگ زرد کمتر و از بنفش بیشتر استفاده کنید تا درخشندگی رنگ‌ها از دست نرود.

بدن انسان دارای انرژی است که بعضا به صورت گرمایشی از او ساطع می شود، لذا لباس باید بتواند فضای تنفسی پوست را حفظ کند تا تبادل گرمایشی صورت گیرد و خنکی لازم تامین شود. از این لحاظ، رنگ های روشن هم علاوه بر کاهش دما می توانند به حفظ طراوت پوست و شادابی روحیه کمک کنند.

سفید

این که برای یک قرار دوستانه یا یک میهمانی از ست یکدست سفید استفاده کنید احساس پاکی و شادی را به خودتان و اطرافیانتان منتقل می‌کنید. با انتخاب یک‌دست سفید در استایل‌های تابستانی٬ برای فرار از گرما بهترین گزینه را انتخاب کرده‌اید.

رنگ سفید رنگ پاکیزگی و تمیزی است و از آنجایی که بیشتر نور و حرارت خورشید را منعکس می کند، بسیار خنک کننده است.

علاوه بر آن سفید یادآور یخ است و باعث می شود که ما و اطرافیان مان احساس خنکی کنیم. این رنگ خنک کننده، حس و حال و روحیه مان را هم بهبود می بخشد.

استایل خاص لباس تابستانی

لباس های نخی ، پنبه ای و کتانی با رنگ روشن و گشاد بهترین انتخاب برای فصل گرما هستند. پوشیدن لباس تنگ و پلاستیکی در فصل تابستان فرد را در معرض انواع بیماری‌های میکروبی و قارچی قرار می‌دهد، به خصوص کودکان و افراد مسن را که پوست حساسی دارند. خرید تاپلکس مجلسی در بهترین سایت مزون ایران.

منابع:

رنگ لباس تابستان

مشاوره و راهنمای خرید لباس در سایت ما

بهتریت رنگ لباس در تابستان چگونه است
بهتریت رنگ لباس در تابستان چگونه است

منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *