شخصیت آبی چیست

شخصیت آبی چیست

شخصیت آبی ترجیحات رنگی شما، می تواند رازهایی درباره شخصیت واقعی شما بگویند. رنگ آبی یکی از محبوب ترین رنگ های جهان، بخصوص در میان آقایان است. معمولا آبی پسندها افرادی قابل اعتماد هستند و به نظم، ثبات و هماهنگی علاقه خاصی دارند.

این رنگ باعث افزایش آرامش، کاهش نبض و فشار خون در افراد می شود. حتی شرکت هایی مانند فیس بوک، دراپ باکس، سامسونگ در طراحی های تجاری خود از رنگ آبی استفاده کرده اند و آبی یکی از رایج ترین رنگ ها در میان برندها و شرکت های تجاریست. خرید ماکسی بر اساس سایز شما در سایت مزون هانی.

به رنگ آبی که در مقابل شما قرار دارد نگاه کنید. چه احساسی به شما دست می دهد؟ احتمالا احساسی از آرامش، سردی، تمایل به تفکر و یا سکوت را در خود حس می کنید. پس دارای یک شخصیت آبی هستید. این روزها به اثبات رسیده که رنگ آبی باعث تحریک ذهن برای تفکر بیشتر می شود اما در عین حال آرامش بخش هم هست.

ویژگی شخصیت آبی چیست

در روانشناسی رنگ آبی کسانی که رنگ آبی دوست دارند معمولا با اعتماد به نفس هستند و یا حداقل سعی می کنند خود را فردی دارای اعتماد به نفس بالا نشان دهند. و به شخصیت آبی معروف هستند. خرید لباس کردی برااساس سایز شما بصورت انلاین.

کسانی که رنگ مورد علاقه آنها آبی است افرادی خونسرد و گاه یکنواخت هستند. البته از آنجایی که آنها بیشتر منطقی هستند تا احساسی، یکنواخت به نظر می رسند. اما اگر احساسات آنها تحریک شود یا بیش از حد احساساتی می شوند و یا به طور کامل بی تفاوت رفتار می کنند.

رنگ آبی حاکی از مسئولیت پذیری و اعتماد است. حسی ایجاد می‌کند که گویی می‌توانید به آن تکیه کنید تا کنترل اوضاع را به دست بگیرد و در شرایط سخت، کار‌ها را راست و ریس کند. فردی با شخصیت آبی رنگ، نیازمند جهت و نظم در زندگی و کارش است. این رنگی است که به دنبال آرامش و صلح با هرچیزی است، در نتیجه موجبات آرامش روح و جسم را فراهم می‌کند.

حقیقت جالب در مورد رنگ آبی

مواد غذایی کمی وجود دارد که رنگ آنها آبی است. رنگ آبی باعث می شود که اشتهای شما کور شود. در طبیعت نیز غذاهای کمی به رنگ آبی وجود دارد. به همین در رستوران ها معمولا از رنگ آبی استفاده نمی شود.

رنگ آبی باعث می شود که بتوانید مشکلات را به شکل خلاقانه تری حل کنید. به همین معمولا در شرکت ها از رنگ آبی استفاده می شود.

یونانی های باستان معتقد بودند که رنگ آبی باعث می شود از چشم بد به دور باشید. به همین خاطر مردم یونان باستان معمولا از دستبند به رنگ آبی استفاده می کردند تا از چشم زخم دور باشند.

رنگ آبی به شما کمک می کند تا آرامش بیشتری داشته باشید و فشار خون و ضربان قلبتان کاهش پیدا کند. یکی از گران ترین رنگ هاست. به همین علت معمولا نقاشان نمی توانند به مقدار زیاد از آن استفاده کنند.

مردمان کمی وجود دارد که چشمان آنها به رنگ آبی باشد. تنها ۸ درصد از مردم جهان چشمان آبی رنگ دارند. در روم باستان کارمندان عمومی معمولا از لباس آبی رنگ استفاده می کردند. زنان این تصور را دارند که مردان رنگ آبی را بسیار دوست دارند و به همین علت لباس های آبی بیشتر از هر لباس دیگری توسط خانم ها خریداری می شود.

رنگ آبی یکی از نمادهای معنویت است. معمولا انسان های خوب با رنگ آبی و انسان های بد با رنگ قرمز به تصویر کشیده می شوند. در انگلستان روبان آبی رنگ، نمادی از سرطان بیضه است. پشه ها به رنگ آبی علاقه زیادی دارند و به آن جذب می شوند.

رنگ چاکرای آبی رنگ

شاید جالب باشد که بدانید رنگ ها بر چاکراها تاثیر می گذارند. همه ما ۷ چاکرای اصلی داریم که رنگ آبی مربوط به چاکراه گلو است. تماشای رنگ آبی به باز کردن چاکراه گلو کمک می کند. خرید ریسه مو با جدیدترین مد روز.

چاکراه گلو با شنوایی و سخن گفتن مرتبط است. اگر چاکراه گلو باز شود توانایی گفتار و شنوایی خودتان افزایش پیدا کند.

برخی از سنگ های قیمتی از طیف رنگ های آبی هستند که به باز کردن چاکراه گلو کمک می کنند. از این سنگ های قیمتی می توان به لاجورد، سودالیت، فیروزه، آنجلیت و کوارتز اشاره کرد.

خصوصیات رنگ آبی و تاثیر آن بر بدن

رنگ آبی در سلامت بدن و آرامش ذهن می تواند بسیار موثر باشد، این رنگ می تواند متابولیسم بدن را کاهش دهد، ضمن اینکه موجب آرامش اعصاب شده و در نتیجه آن اضطراب و استرس را کاهش دهد.

در کاهش ضربان قلب مفید باشد. بنابراین توصیه شده است که به هنگام غذا خوردن از رنگ آبی استفاده نمایید، زیرا موجب کاهش اشتها خواهد شد، این توصیه برای افرادی که دچار اضافه وزن هستند، مفید می باشد و با مشاهده به یک صفحه آبی رنگ به هنگام غذا خوردن می توانند از میزان پرخوری خود کم کرده و لاغر شوند. البته مطالعات نشان می دهد که زندگی کردن در اتاق به رنگ آبی می تواند منجر به افسردگی شود.

منابع:

شخصیت آبی

راهنمای خرید و سفارش لباس از سایت ما

شخصیت آبی
شخصیت آبی

منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *