مدل شلوار جین دخترانه

انواع مدل شلوار جین دخترانه

یکی از بهترین استایل ها و از قدیمی ترین استایل ها در دنیای مد و لباس, استفاده از شلوار جین است. استفاده از شلوار لی یا شلوار جین در بین خانم ها و دختران از محبوبیت زیادی برخوردار است. یکی از ضروری ترین لباس ها که باید در کمد هر خانمی وجود داشته شلوار لی است. یکی از مهمترین آیتم های شلوار جین,تناسب آن با فرم بدنتان و استایل انتخابی شما می باشد.

به راحتی یک شلوار جین مناسب با بدن خود را انتخاب کنید. با دیگر لباس های تان ست کنید و شیک و جذاب ظاهر شوید. استایلی شیک و امروزی و به اصطلاح مد روز  مناسب فصل گرما و سرما برای خودتان دست و پا کنید. خرید ماکسی مجلسی جدید از سایت بروز هانی مزون.

تاریخچه انواع شلوار جین دخترانه

شلوار جین با توجه به شکل ظاهری، نوع پارچه و طراحی می‌تواند در انواع مختلف تولید و به بازار پوشاک عرضه شود. بهتر است در هنگام خرید شلوار جین زنانه بر اساس فصل و میزان دوام شلوار انتخاب مقرون به صرفه‌ای را انجام دهید.

شلوار جین زنانه در تمامی کشور‌های جهان به صورت ثابت توسط افراد مختلف با اندام‌های گوناگون برای کاربرد‌های متفاوت استفاده می‌شود و هرگز از چرخه مد و زیبایی خارج نمی‌شود. خرید لباس کردی براساس سایز شما در مزون انلاین.

محبوبیت شلوار جین بین دختران

شلوار جین یکی از انواع شلوار‌هایی است که در بین دختران استفاده‌های کاربردی فراوانی دارد. هر چند مدل شلوار جین دخترانه برای یک استایل اسپرت و غیر رسمی مناسب است اما می‌توان آن را برای تمامی تیپ‌های نیمه رسمی و حتی رسمی نیز استفاده کرد.

مدل شلوار جین دخترانه یکی از محبوب ترین و قدیمي ترین مدهای تمام زمان ها است.

انواع مدل شلوار جین

مدل شلوارهای جین دخترانه امروزی انواع، طرح ها و اسامي مختلفی دارند که برای تیپ ها و موقعیت های مختلف مناسب هستند. برای خرید شلوار محبوبتان علاوه بر توجه بـــه رنگ، جنس، مدل و راحتی، بـــهتر است اسم های مدل های مختلف شلوار جین زنانه را بلد باشید.

شلوار جین مام استایل

شلوار مام استایل لی یکی از استایل‌هایی است که طی چندین سال گذشته وارد دنیای مد و زیبایی شده است و از انواع مدل شلوار جین‌های مد روز محسوب می‌شود. طراحی لباس دیجیتال از سایت بروز هانی مزون.

ویژگی بارز این شلوار تنگ نبودن و عدم چسبندگی به بدن است که می‌تواند در فرد احساس آزادی را فراهم نماید. هر چه به سمت مچ پا حرکت می‌کنیم به خصوص در قسمت مچ پا این شلوار تنگ‌تر می‌شود. در حالت کلی به شکل یک مخروط است.

شلوار جین راسته

یکی از انواع مدل‌های شلوار جین زنانه شلوار‌های جین که شما می‌توانید انتخاب کنید، شلوار جین راسته زنانه است. این مدل از خط کمر تا پایین به صورت یکدست و یک اندازه گشاد است. این انتخاب می‌تواند جایگزین مناسبی برای شلوار کار شما باشد.

مدل شلوارهای بوی فرند

شلوارهای بوی فرند برخلاف شلوارهای اسکینی ظاهر جذابتر و راحتی دارد که خود را کمی بزرگتر از سایز معمول در بدن نمایش میدهد به طوری که انگار شلوار فرد دیگیری را پوشیده‌اید. به همین دلیل بهتر است که از بالاپوش های اوور سایز در هنگام پوشیدن این شلوار استفاده نکنید.

شلوار لی بوی  فرند الگو گرفته از شلوار لی های مردانه است که در سایز و مناسب استفاده خانم ها میباشد. این شلوار برای راحتی بیشتر طراحی شده و کاملا شبیه به شلوار جین های مردانه میباشد. البته شباهت هایی با شلوار جین مام استایل دارد و این شباهت به خاطر  گشاد بودن  و طراحی راحت آن میباشد.

شلوار لی های پاکتی

در این مدل شلوار جین، پاچه های شلوار کمی به بالا تا خورده و دوخته شده است. این نوع شلوار جین، در حال حاضر فوق العاده شیک هستند و اگر سراغ این مدل شلوار می‌روید ، مطمئن شوید که آنها را با چند کفش بسیار خوب جفت کرده اید. تقریبا هر مدل اندامی از قبیل ساعت شنی، سیبی، گلابی و زنانی که تقریباً هر فرم بدنی دارند، می توانند این مدل شلوار را بپوشند.

مدل شلوار لی اسکینی

این نوع شلوار بسیار چسبان بوده و حالت پاها را کاملا مشخص میکنید. شلوار اسکینی برای افراد لاغر اندام, و دارای پاهای لاغر و کشیده بیشتر مناسب است. ست شدن راحت این نوع شلوار باعث محبوبیت آن است.

این شلوار را با انواع تی شرت ها, شومیز ها, تاپ,کت, پلیور , کتونی و یا کفش بپوشید. پوشیدن این نوع شلوار ها, با مانتو های جلو باز مناسب و شیک است.

کلام اخر در مورد بررسی انواع شلوار جین دخترانه

برای محیط های اداری و رسمی یک شلوار جین مناسب لازم دارید به شما شلوار لی راسته را پیشنهاد میکنیم.

اگر به دنبال خاص بودن  و ست های تک میگردید به  شما شلوار لی مام استایل و بوی فرند و همینطور دم پا گشاد را پیشنهاد میکنیم. و اگر قد  بلند هستید و اندام مناسبی دارید شلوار جین  اسکینی و جذب میتواند گزینه مناسبی باشد.

قد بلندی دارید و یا کفش پاشنه بلند استفاده میکنید شلوار گیرل فرند میتواند  گزینه  مناسبی برای شما باشد.

منابع:

مدل شلوار جین دخترانه

راهنمای خرید لباس مجلسی از سایت ما

مدل شلوار جین دخترانه
مدل شلوار جین دخترانه

منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *